Vad som hänt och eventuellt händer för mig

 
 
Det har hänt mycket iår för mig, jag har valt att inte vara lika aktiv på internet på samma sätt som tidigare, och det har varit lätt om man ska tänka efter. I våras fick jag en timanställning och trivts kanon med de jobb jag har haft under våren och sommaren, nu till hösten är de mindre jobb och något jag accepterar, det beror helt på att jag själv inte mår som "bäst" under den här årstiden. Men har börjat fundera lite på mitt liv och hur jag vill göra med den. Det är för mycket jag vill göra, men tänker börja med att ta upp min fotografering igen, även börja plugga igen, och fortsätta med min timanställning. Vi får se hur framtiden blir helt enkelt. Förhoppningsvis kan även denna blogg börja komma tillbaka, blandat med min vardag och fotografering som den engång började.


Kommentarer
Postat av: Angelica Wåhlin

Låter ändå som du haft ett bra år :)

2017-11-22 @ 13:49:58
URL: http://angelicawahlin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: