Mina Favorit bloggar...

Tänkte nämna vilka mina favorit bloggar är, kan nämna att jag bara läser fotobloggar så ni slipper sånna "tråk" bloggar jag kallar vardagsbloggar.
De som skrivs upp är dessutom i nummer ordning på vad jag gillar bäst.

Klicka på bilderna för att komma till deras bloggar

1. Caroline Dahlèn
en härlig blogg med underbara bilder, hon ger mig mycket inspiration när de gäller mitt fotande då jag gillar att fota djur i högsta grad, mycket vacker blogg och bilderna kan man inte mer än att älska.

2. Elin Kero
Hrälig blogg med mycket härliga bilder och personlighet, älskar hennes illustraioner.

3. Therese
älskar bilderna och hennes grafik paket som man kan få använda, underbart och välordnat på samma gång.


Kommentarer
Postat av: D A H L È N

sv:Tack så mycket, det värmer! :) Följ mig gärna via bloglovin om du känner för det

2011-03-30 @ 18:47:51
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: