Planer med bloggen ...

Tanken är att fixa om en ny header till bloggen, och kommer förmodeligen också att ändra om storleken på den också, alltså förminska ner inläggens bredd, så kommer inte använda lika stora bilder som tidigare, kommer gå ner från 600px bredd ner till 400px breda, detta för att jag inte vet vad för kod jag behöver för att behålla bredden för att texten ska bli bra, har testat till och från att förstora upp texten, byta text-stil, men får se hur jag gör.

Dessutom kommer jag fixa en ny header till bloggen och då kommer de en ny "rull-kategori" kommer sätta Foton som en extra kategori längst upp. 

Får se när jag kan fixa detta, är ej hemma något mycket just nu, har inte tillgång till mina bilder som jag har hemma på min dator då jag bor hos föräldrarna under tiden jag är på praktik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: